Monday 18 June 2012

Rindu kamu









Karma sebuah kehidupan seorang manusia. Setiap pertemuan pasti akan berakhir dengan perpisahan.. Sama seperti setiap yang hidup di muka bumi ini pastinya akan mati.


RINDU..itu yang pasti dirasai selepas berpisah dengan kawan-kawan setelah 3 tahun bersama - sama menjalani kehidupan sebagai Pelatih Pembantu Perubatan. Selama itulah macam -macam dilalui..Gaduh, bermasam muka, gembira,kecewa, sedih, tawa, duka, airmata, kejayaan, kegagalan. Kesemua dirasai bersama.


Fitrah seorang manusia, apabila kehilangan baru rasa untuk dihargai. Jujurnya, kadangkala diri ini tidak sesempurna untuk menjaga hati kawan-kawan. Khilaf dan kelemahan diri ini banyak menyusahkan kawan-kawan. Maaf atas kesilapan diri ini.


Kawan- kawan, terima kasih atas kegembiraan bersamaku dan aku pohon kemaafan atas kesedihan yang dialami. Pahit getir kehidupan ku tempuhi selama ini bersama kalian menjadikan aku lebih mengerti kehidupan ini. Menjadikan aku lebih dewasa menjalani kehidupan. Mengajar aku membina ukhwah dengan orang di sekeliling.






Kawan-kawanku , tidak aku dapat ku membalas jasa kalian cuma aku mendoakan kesejahteraan kalian di dunia dan akhirat. segala memori kalian bersama aku abadikan sebagai kenangan terindah.














my beloved








chit chat friends


keluarga 75.happyn always


kawan kontrakku yang Baik2


my housemates tingkat 2 bilik 2


Them


the girls

2 comments:

  1. hahaa..poyo..aku dh cri gmbr yg ko tak de...tk jumpe masalhnyer...hehehe

    ReplyDelete