Sunday, 15 July 2012

~ Tahukah Anda?~



Hye kawan -kawan. Boleh tak nak senyum sampai esok? senyum sampai ke telinga.(O________O).
sekarang Mood tengah happy sebab dapat wallet baru. Sangat menakjubkan bagi seorang penganggur terhormat sepertiku. Masih mampu nak membazir duit. hihihi Tapi janji hati ini puas.. ngeh3.






Entry kali ni nak borak-borak kosong. boleh tak? saje nak habiskan masa sebelum tido. hihi. 

Jom, tengok nih.







betul tak? hehee. Aku rasa no 1, 2,5,6,7 tu macam betul jer.hihi  # ( huh..pedas nyer...sapa makan cili rasa pedasnyer.)


no 1 - aah. kalau sedang bersedih mesti buat2 hapy, senyum sepanjang hari, ketawa kuat2, buat lawak banyak2 , tgk maharaja lawak berulang kali pun tak pe. sebenarnya helah nak tutup kesedihan tu. tak nak layan perasaan. =(. terutama di saat teringatkan ibu bapa, dosa2 lalu ( aku tak sempurna) dan terlalu merindui orang-orang yang disayangi.


no 2 lak, ada dua sebab kenapa tido sepanjang masa. First, yer..i felt alone. miss lonely. everytime.
second, terlalu kebohsanan sebab tak tau nak wat per.tiada pilihan.tido jer la.hehee.


no 5 - aa..makan banyak2.sampai rasa nak muntah. klu tension dua benda akan ku beli. Aiyem dengan tetelat. (Aiskrim dan cokelat).. yummmyy..(O_O)


6, Hatiku ini bak softlan.  Kalau aku pendam apa2 yang terlalu berat utk hati menyimpannya okey...stand by la kain selimut.tuala.tuk lap air mata dan hingus...srooooooottt..( selekeh)..pada masa yg sama, tutup pintu bilik, on laptop dan pasang lagu sedih2...hehheee..itu skill nak layan perasaan.=p.jangan tiru tau!




7- kalau ada sesiapa yang menyebut nama yang si dia aku suka, cepat2 tunduk dan tersenyum.=). Atau. kalau jumpe, mesti speechless...padahal dah nak masuk  3 tahun dah...how time flies....hik3. <3
Mr Teddy i miss you.






Korang macam mana lak?










2 comments:

  1. hehehee..onie..betul3. skill nk tutup kesedihan

    ReplyDelete