Friday 8 March 2013

1 celebration

hai semua...saranghaee..=)


Dah lama aku menyepi. kesibukan dengan keje menyebabkan aku tak punya masa sendiri untuk merawat luka yang terpendam. aku manusia bias.aku ingin tenangkan hati ini.Akhirnya aku punyai waktu untuk rehatkan jiwa. ku bawa pulang hati yang lara untuk ketemu keluarga tercinta. Kerana mereka adalah semangatku.


ha..tengok...jiwang giler mukadimah.hahahaha...tak pe..sekarang aku dah okey.Jiwa dah sihat.=)..keep moving, Peeda!..oh yeaaahhhh....


Akhirnya, Alhamdulilah dengan izin Allah, aku dapat bersama keluarga. spent time together. dan yang bestnye kami celeb8 besday Amni dan Hafni bersama..Genaplah mereka 1 years..(tapi besday amni celeb8 awal.).hehehehe.... Aiman pun sambut jugak.senang cite ada  kek la...


meh, jom selongkar gambar..hehehe


PRE- Party


Mr tiger pun ada..oh yeahhh...




the planner

finally






simple..but sweet..Majlis yang sederhana je. jemputan pun dalam kalangan family, 
kawan2 rapat dan jiran tetangga..
hehehe


Next, family potret.


amni dan mak cik Peeda,hehe



peace amni...hik3

amni bersama ibu....


budak yg paling payah nak senyumm...

tgk tu..wat perangai..



Besday girls..Hafni dan Amni.. Mak cik sayang korang dak cumil...


susahnyer nak ambik gamba  dia..

si comel Amni



Ibu-Ibu..=)

omelnye Amnii

wat muke..cheeeeessss!

dah penatt!




the events








family kak long!

hafni..sila pandang camera


masam mencukaa..hahaha




Malam hari....















my beloved mak..






okey.tu je..Simple je kan..yang penting kitaorang hepy..babai semua..


Apabila kita terpaksa melepaskan sesuatu dalam genggaman kita, 
Yakinlah Allah sedang memberi kita peluang untuk sesuatu yang lebih baik...


love peacefully....




No comments:

Post a Comment