Saturday 20 April 2013

I AM RESTING MY HEART UNTIL ITS READY TO BEATS AGAIN................

Aku tak pasti. kenapa sejak akhir-akhir ni aku berada dalam keadaan yang sangat mengecewakan.. aku pun tak pasti..kenapa perkara yang kecil pun aku mudah kecewa....Mungkin ni menunjukkan aku betul2 kecewa... kecewa sebab orang sekeliling kurang menghargai atau aku yang tak pandai menghargai orang lain?hm....... 


*internal conflict*

when you in hard time, take your time to resting your heart................


Pantai Kelulut


sky is blue

Bayang-bayang........

aku sebatang pokok kelapa....




pulau kapas..=)

muka budak stress..tapi senyum.haha

from back......


The Sun

keep smiling Peeda

Peace..

My only One

be friend forever

shell




Pulau redang, Aku datanggggg......



No comments:

Post a Comment